home Ask Archive Theme
Her Silent Voice
Its for me to know and its for you to find out.

♥ Creativity
♥ Pink
♥ Art
♥ Quotes
♥ Vintage
♥ Floral
♥ Photography
♥ Serenity
MUSIC PLAYER CODE

raspology:

70:5

ALHAMDULILLAH— ‘ala kulli haal wa ni’mah :)

Bilamana Allah swt jauhkan seseorang dari kita, pasti ada sebabnya.

Sehingga satu hari ianya terungkap, kita pasti akan berterima kasih kepadaNya.

Allah swt itu Maha Adil . Boleh jadi orang yang kita sayang, kagum, cinta itu bukan yang terbaik untuk kita. Husnudzon . Allah swt mengetahui segalanya melebihi hambaNya .

(via cahayamardhatillah)

(via pendekarpatahhati)

April 6th, 2014 ∞ 320 notes

Bayangkan—
Sehelai kertas putih bila di conteng-padam-conteng, padam sampai bersih. Namun still nampak kesan kan? Macam tulah definisi maaf pada manusia. Walau mulut kau dah kata “ya,aku maafkan kau” tapi kadang hati rasa macam menidakkan. Ahh jangan tipu.

Tapi kan—
Andaikata Allah yang bagi sehelai kertas putih pada kita. Lalu ia diconteng dipijak dironyok, pulang semula pada Dia, Allah akan ambik dan pulang semula kertas yang baru putih bersih pada kita. Definisi maaf Allah tu jauh lebih mulia dan betapa Allah tu maha pengampun kan?

Dosa kau banyak tu,
Dosa kau banyak ni,
Maka Aku ampunkan.
:’( (via gadispianist)

(via pendekarpatahhati)

April 6th, 2014 ∞ 154 notes

catatanterakhir:

Aku takut neraka tempat aku.
Apa aku buat sudah cukup?
Aku tak tahu bagaimana keputusan nanti.

Maafkan aku Allah.
Aku salah.
Aku hina.

Maaf.

(via pendekarpatahhati)

April 6th, 2014 ∞ 36 notes
tinkerbellalovespeterpan:

Seandainya diri ini pernah 
melukakan hati sesiapa,
aku mohon maaf.

Aku hanya manusia biasa.
Sentiasa buat silap.
Sentiasa khilaf.

Maafkan aku.

sanghamba:

Bukan senang nak istiqamah
Cakapnya sepatah, lakunya payah
Tulisnya mudah , amalnya lelah.

Allah..
Maafkan aku.

(via pendekarpatahhati)

April 6th, 2014 ∞ 31 notes